Usuwanie usterek w Nowej Farmacji

Szanowni Państwo,
 
W celu usprawnienia i ujednolicenia systemu identyfikacji i usuwania usterek w Nowej Farmacji opracowany został następujący system przekazywania informacji o wszelkich usterkach /awariach:
1.       Informacje o usterkach należy zgłaszać  do Działu Utrzymania Ruchu (DUR) w obiektach Nowej Farmacji (Kierownik Działu: inż. Andrzej Oleś),  a nie jak dotąd do Działu Napraw UMed.
2.       Katedra/użytkownik zgłaszający usterkę  wypełnia 2 egzemplarze Karty Zgłoszeniowej – Załącznik 1, opatrując numerem kolejnym wraz z symbolem swojej jednostki  (symbole jednostek są w Załączniku 2)
3.       Jeden egzemplarz Karty Zgłoszeniowej użytkownik składa w DUR, na drugim egzemplarzu otrzymuje potwierdzenie zgłoszenia wraz z datą wpływu. Ten potwierdzony egzemplarz zgłoszenia pozostaje w jednostce zgłaszającej usterkę. 
4.       Pracownik DUR zgłasza się do jednostki ze swoim egzemplarzem karty i po wykonaniu naprawy otrzymuje na tej karcie potwierdzenie wykonania naprawy oraz podpisuje analogicznie drugi egzemplarz (w jednostce).
5.       Tylko w przypadku gdy nie będzie możliwe usunięcie usterki siłami DUR Kierownik Działu występuje do Administracji UMed. Z wnioskiem o naprawę przez Dział Napraw naszej Uczelni. Wprowadzenie systemu zgłaszania i naprawy usterek ujednolici procedury i z pewnością przyspieszy naprawy. Ponadto  przyjęcie powyższej procedury jest wstępnym krokiem inaugurującym wdrażanie systemów jakości, w tym jakości zarzadzania w obiektach Nowej Farmacji.
 
Z poważaniem
 
Kazimierz Gąsiorowski                                                                                                                                              
Pełnomocnik Rektora ds. Budowy Nowej Farmacji