Szanowni Państwo,
W celu usprawnienia i ujednolicenia systemu identyfikacji i usuwania usterek w Nowej Farmacji opracowany został następujący system przekazywania informacji o wszelkich usterkach /awariach:
1. Informacje o usterkach należy zgłaszać do Działu Utrzymania Ruchu (DUR) w obiektach Nowej Farmacji (Kierownik Działu: inż. Andrzej Oleś), a nie jak dotąd do Działu Napraw UMed.
2. Katedra/użytkownik zgłaszający usterkę wypełnia 2 egzemplarze Karty Zgłoszeniowej – Załącznik 1, opatrując numerem kolejnym wraz z symbolem swojej jednostki (symbole jednostek są w Załączniku 2)
3. Jeden egzemplarz Karty Zgłoszeniowej użytkownik składa w DUR, na drugim egzemplarzu otrzymuje potwierdzenie zgłoszenia wraz z datą wpływu. Ten potwierdzony egzemplarz zgłoszenia pozostaje w jednostce zgłaszającej usterkę.
4. Pracownik DUR zgłasza się do jednostki ze swoim egzemplarzem karty i po wykonaniu naprawy otrzymuje na tej karcie potwierdzenie wykonania naprawy oraz podpisuje analogicznie drugi egzemplarz (w jednostce).
5. Tylko w przypadku gdy nie będzie możliwe usunięcie usterki siłami DUR Kierownik Działu występuje do Administracji UMed. Z wnioskiem o naprawę przez Dział Napraw naszej Uczelni. Wprowadzenie systemu zgłaszania i naprawy usterek ujednolici procedury i z pewnością przyspieszy naprawy. Ponadto przyjęcie powyższej procedury jest wstępnym krokiem inaugurującym wdrażanie systemów jakości, w tym jakości zarzadzania w obiektach Nowej Farmacji.
Z poważaniem
Kazimierz Gąsiorowski
Pełnomocnik Rektora ds. Budowy Nowej Farmacji